treinreis naar Barcelona en terugreis naar Nederland

19 april 2017 - Barcelona, Spanje

13-04-2017

Vandaag was onze laatste dag in Spanje, we gingen vandaag naar Barcelona met de trein en de tram. Eerst hadden we om 08.00 uur het ontbijt en vervolgens moesten we de koffers en handbagage naar de bus brengen.

Om 09.20 uur zijn we vertrokken met de trein richting Barcelona vanuit het station in Malgrat de Mar, dit duurde ongeveer 1,5 uur. Aangekomen in Barcelona gingen we op het station de groep verdelen, een groep die meeging naar Poble en een groep die ging naar Camp Nou. Ik ging mee naar het Campou Nou stadion, dit is het voetbalstadion van Barcelona. Het is een groot en mooi stadion, wij hadden de museum tour. om 13.30 moesten we bij de fan shop verzamelen en liepen we gezamenlijk terug naar de tram, we stapten uit bij de Ramblas en vanaf nu hadden we vrije tijd, we zijn gaan shoppen en hebben op een terrasje gezeten. Om 15.45 moesten wij weer verzamelen bij Placa Catalunya  (de fonteinen), om 16.00 uur vertrokken we vanaf de Placa Catalunya met de trein terug weer naar het hotel in Malgrat de Mar.

Aangekomen bij het hotel in Malgrat de Mar had je nog even vrije tijd en om 18.30 uur hadden wij het avondeten.

Om 19.30 uur zijn we weer vertrokken met de bus richting Nederland.

Vandaag is een deel van de groep naar Poble geweest en een deel naar Camp Nou