barcelona sightseeing

19 april 2017 - Malgrat de Mar, Spanje

10-04-2017

Om 07.00 uur ben ik opgestaan en ben ik mij gaan klaarmaken voor het ontbijt dat je vanaf 08.00 uur kunt nuttigen. Om 08.45 moeten we altijd verzamelen in de lobby zodat wij om 09.00 uur met de bus kunnen vertrekken richting de Barcelona. Je krijgt een lunchpakket mee van het hotel, hier zit een boterham, fruit en een flesje water in, als het dan 09.00 uur gaan we vertrekken met de bus. Rond 10.30 uur komen we aan in Barcelona.

Om 10.30 uur zijn we inderdaad aangekomen in Barcelona, hier staat er een stadswandeling op de planning onder begeleiding van een gids. Onze ginds was Jacqueline, ze heeft veel verteld en laten zien. Samen met Jacqueline hebben we een wandeling gemaakt door verschillende stukjes van Barcelona, bij sommige plekjes heeft Jacqueline ook dingen verteld en laten zien. Rond 12.30 uur was de wandeling afgelopen en gingen we op eigen gelegenheid lunchen, om 13.45 moesten we weer verzamelen bij Columbus, ik was met Britty, Chiara en Ashley maar we waren de weg een beetje kwijtgeraakt vandaar dat we een klein beetje te laat bij de bus waren. Ook hadden we een broodje besteld maar dat duurde 50 min voordat het broodje klaar was, hierdoor was de vertraging nog wat groter geworden. Eenmaal bij de bus aangekomen gingen we met de bus onderweg naar de Mont Juic, we hadden met de bus nog een sightseeing tour door Barcelona, we kwamen langs de Sagrada Familia, Casa Batlló, Casa Milá, Placa Espanya en als laatste gingen we naar de Mont Juic hier stapten we ook uit, ondertussen in de bus heeft Jacqueline, de gids, nog van alles over de verschillende gebouwen en bezienswaardigheden laten zien. Rond 15.30 uur kwamen we aan bij Castell de Mont Juic, hier zijn we uitgestapt en hebben wij naar het mooie uitzicht gekeken. Om 16.00 uur zijn we weer vertrokken en gingen we weer richting het hotel, hier kwamen we om 18.00 uur aan. Je had dan vrije tijd en om 19.00 uur was het diner weer, na het diner had je tot 22.00 uur vrije tijd en zijn we gaan rondlopen door Malgrat even later ben ik mij met Britty en Chiara gaan douchen en klaarmaken voor het avondprogramma, wederom naar de Crazy Frog. Om 22.00 uur kwam iedereen die meeging opstap naar de lobby en liepen we gezamenlijk, samen met twee leraren, naar de Crazy Frog. Hier zijn we tot 00.00 uur gebleven en daarna zijn we weer terug naar het hotel gegaan en moesten we ons daar weer uitschrijven, daarna ging je weer naar je kamer en slapen! tommorow a new day!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade